.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار مملو از کاغذ چینی

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر حمایت بیشتر دولت به حوزه نشر اظهار داشت: در تولیدات کاغذ داخلی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

محسن پرویز پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از صنایع چوب و کاغذ مازندران در ساری افزود: باید حمایت دولت از تولید کنندگان کاغذ در کشور افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: کارخانجات تولید کاغذ با حمایت دولت به مصرف کنندگان عمده واگذار شده تا بتوانیم نیازهای رسانه های کشور را در این حوزه رفع کنیم.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مصرف سالانه کاغذ در ایران سالانه یک میلیون تن است تصریح کرد: 300 هزار تن از این مربوط به کاغذ تحریر است.

پرویز با بیان اینکه میزان مصرف و تولید کاغذ در کشور با یکدیگر برابری ندارد یادآور شد: به واسطه ثابت نگه داشتن نرخ ارز قیمت تمام شده کاغذ در کشور بالا بوده و نتیجه رقابت تولید کنندگان داخل و خارج را کاهش داده است.

بازار کاغذ کشور مملو از کاغذ چینی

وی با اظهارتاسف از اینکه بازار کاغذ کشور مملو از کاغذهای چینی شده افزود: بسیاری از تولیدات صنایع چوپ و کاغذ مازندران قابل رقابت با تولیدات خارج است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از تشکیل کمیته کتاب در دولت خبر داد و گفت: مقدمات اولیه تشکیل کمیته کتاب از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد ارائه و در دولت تصویب شده است.

به گفته وی تشکیل کمیته دفاع می تواند راهگشای پیشنهادات مناسبی برای فعالان حوزه نشر در کشور باشد.

پرویز افزود: دولت آمادگی کامل برای حمایت سهامی از صنایع چوب و کاغذ کشوردارد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به فعالیت 75 رسانه و مطبوعه در استان گفت: رسانه ها نقش اساسی در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان افزود: نقش رسانه ها در مقابله با ناهنجاری های فرهنگی گردشگران بسیار ضروری است.

ابراهیمی با تاکید بر حمایت بیشتر وزارت ارشاد به وضعیت صنفی اصحاب رسانه افزود: صنایع چوب و کاغذ مازندران باید تولیدات و نیاز روزنامه های استان و کشور را فراهم کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.